Píšeme pro vás blog

21_chyb_1

21 chyb při psaní e-booku #1

Napsat svůj první e-book je pro někoho snadné. Pro jiné je to ale skoro až noční můra. Pro všechny co...

PB3

Psychologie barev #3

barva je jedním z nejvýznamnějších komponentů pro přilákání zákazníků. Na rozdíl od jiných prvků (texty, tvar, grafika) je barva vidět...

PB2

Psychologie barev #2

V minulém díle jsme si vysvětlili proč, je barva, ať už pro obal nebo pro celý projekt, důležitá. Psychologie barev...

PB1

Psychologie barev #1

barva je jedním z nejvýznamnějších komponentů pro přilákání zákazníků. Na rozdíl od jiných prvků (texty, tvar, grafika) je barva vidět...

obalvs

Obal knihy vs obal ebooku

Je v tom vůbec rozdíl? Vždyť jde vlastně o to samé, jen jedno je v tištěné podobě a druhé je...

nesmysl_font

Nesmyslný font může zničit zájem o váš produkt

Děje se to prakticky neustále a všude kam se podíváte. Ať už na webových stránkách nebo různých obrázcích mnoho lidí...

druh

Jaký druh a velikost písma je vhodný pro váš ebook

Bez ohledu na písmo, které vyberete pro svůj eBook, je na zákazníkovi, jakým písmem chce číst Vaši knihu. Je to...

proc_3d

Proč používat 3D obaly a doplňky pro své produkty?

Dost často se stává, že náš produkt, který si pracně vytvoříme, zapomeneme obalit jakýmsi „balastem“, který náš produkt dokáže prodat....

3dobal

Jak vytvořit 3D obal pro ebook – praktická ukázka s videem

Jistě se najde spousta lidí, kteří hledají inspiraci, jak si vytvořit správný obal. Proto jsem pro vás natočil video, kde ukazuji...

lhani

Špatný obal a model je jako lhaní budoucím klientům

Mnoho lidí, co používá covery dělá jednu zásadní chybu. Řekl bych, že až 90% z nich lže díky coveru svým...